Verzendinformatie

Ons verzend- en afhandelingsproces

We streven ernaar om alle bestellingen binnen 2 werkdagen te verwerken en te verzenden. We werken samen met lokale vervoerders en distributiecentra om ervoor te zorgen dat uw verzending zo soepel mogelijk verloopt. Om de levertijden te verkorten, verzenden we vanuit distributiecentra in de VS, Duitsland en Nederland, afhankelijk van je bestelling en land. Als je bestelling met tracking is verzonden, ontvang je een tracking-e-mail van de vervoerder.

Levertijden (zonder tracking)

Voor bestellingen die zonder tracking worden verzonden, voornamelijk bestellingen die per gewone post worden verzonden, kennen we de volgende levertijden:

  • Nederland: 1-3 werkdagen
  • Duitsland: 1-5 werkdagen
  • Rest van Europa: 2-10 werkdagen
  • VS: 3-10 werkdagen
  • Rest van de wereld: 5-15 werkdagen

Als je je bestelling niet binnen de aangegeven tijd hebt ontvangen, vragen we je vriendelijk om de vervoerder wat extra tijd te geven om je bestelling te bezorgen. Vrijwel alle bezorgers hebben het erg druk, zeker in de tijd waarin we leven.

Levertijden (met tracking)

Voor bestellingen die met tracking worden verzonden, raden we je aan om te wachten op jouw trackingnummer voor de meest nauwkeurige informatie over uw bestelstatus. Zodra jouw bestelling is verzonden, ontvangt je een bevestigingsmail met deze trackinginformatie. Je kunt ook verwijzen naar de geschatte levertijden die hierboven zijn vermeld als een indicatie voor bestellingen met tracking, maar dit is afhankelijk van de koerier en de lokale postdiensten.

Nog steeds niet bezorgd? neem dan contact met ons op en we helpen je binnen 24 uur.